Gårdagen!

Jag var ju i Södra Vi hos min klasskompis Madde igår, det var trevligt men det hade varit ännu trevligare om fler från klassen kunde komma, varför gjorde ni inte det?! ;)

Det blev bara en bild från min kamera, den på fina Lisa och mig har jag snott från Emelie ;)

Killen i jeansskjrota var sjukt stark! han höll sig kvar däruppe hur länge som helst! Han satte också en annan kille på plats när han visade sina skills i armbrytning, haha... Han tävlade tydligen i det så han var riktigt duktig, det var nästan så att hans jeansskjorta sprack när han tog i vid bordet haha ;) Dock ville jag inte erbjuda mig att köra en match, ville ju inte att pojkstackarn skulle gå hem till mamma och gråta efteråt :D


Lisa och jag during the night :)

Åh vad jag längtar till när vi ska ha nästa klassfest! Hoppas det blir snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0