Good words.

Delar med mig av mitt papper som sitter uppsattt på väggen bredvid databordet och som handlar om psykologi, definitioner på olika beteénden i det här fallet.
Titt som tätt tar jag och läser igenom papparet för att alltid vara påmind om viktiga ord inom psykiatrin eftersom det är något jag strävar efter att få arbeta med.


Jag hoppas att man kan se vad det står, vissa tycker säkert att det är meningslöst att läsa sånt här, men för mig är de här definitionerna hur bra som helst att veta om, och de stämmer verkligen, skönt att få ett ord satt på någons beteénde tycker jag :) Det här är bara en liten del av pappret. exemplen har jag hittat på själv för att få en klar bild framför mig av vad jag menar, så bra att ha mycket erfarenhet av korkade ex i ryggsäcken :D
Man låter ju också väldigt smart om man till exempel säger till någon att; men varför rationaliserar du allt du sagt? ;) I mitt fall behöver jag ju inte verka smart, för jag vet ju redan att jag är det ;)

God Bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0