I was havin' a happy period if you know what i mean!

Hej på er! :) Lika trötta som jag? Sov bara i 5 timmar...

Men gårdagen var riktigt rolig :D Vi dansade som vilda djungelmänniskor i Tesas lägenhet och jag försökte mig på att growla (ni vet sjunga som en riktig hårding ;) ) till ja, vad kan det varit? Någon gammal goding ;) Lyckades riktigt bra och alla applåderade av ren lycka!! :D Eller hur var det nu?

När vi kom till Chaplin dog allt ut! Jag som trodde att dansgolvet även var öppet på lördagar?? Nej, istället hade de tagit dit en kareokesångare som dessutom bara sjöng Elvis-låtar!!! Satt och trodde jag skulle dö av tristess ;) Dock var det ingen som ville sjunga med mej :( Tror det hade varit grymt kul att skämma ut sig på det sättet :D

Som vanligt hade jag med mig kameran men knäppte förstås inga dugliga bilder, antingen för mörka eller bilder där man inte förstår vad folket håller på med ;) Så därför får jag lägga ut en bild på vad Tesa, jag och Crisse gjorde när vi vaknade ♥


Känner ni igen programmet?

Hoppas ni andra hade en mysig lördagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0