Killerbio!

Åh, idag åker jag och Jessika till Västervik för att se på bio! Det blir Gullivers resor i 3D, hur kul?!



Med självaste Jack Black som huvudroll. Han är hur grym som helst! Eller hur?
Jag tycker bio är en perfekt underhållning för en söndag! Jag börjar heller inte skolan försen vid klockan 14.00 imorgon, visst låter det otroligt jobbigt?!



Testade en av mina ansiktsmasker idag, peel-off'en, riktigt skönt att dra bort kan jag säga! Nu ska det bli ännu skönare att hoppa in i duschen med ett jätterent ansikte ;)

Efter duschen ska jag åka ut till pappa, gå en sväng med hunden och byta bil med pappsi, jag vågar inte ta min bil, den skulle säkert falla ihop på vägen ;)

Ska nog ha på mig lite av det nya jag köpte igår, legginsen, halvtuperat hår med en sån där svart rosett i luggen, blir nog prima fin som vanligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0