NailART

Dags för nytt nagellack igen, var och köpte två nya färger idag :) Båda med en smal pensel på så man kan göra fina detaljer. Ska senare köpa små blommor och glittergrejen som den glitterälskare jag är!


Fint va? Vem säger att det måste vara vitt när det kan vara guldigt och glammigt? ;)

Men jag undrar över en sak, i alla basics-nagellack jag har så är det små små blåa glitterbitar i som knappt syns om man inte kollar nära, varför är det så?! Ni kan nog se lite av det om ni har bra syn och tittar på pek och långfingret.

När jag vaknade imorse spöregnade det, det blev jag glad för men ändå vaknade jag på fel sida.. nästan som att mamma visste att jag skulle det när jag kom in och såg det här?!

Kunde ju inte göra annat än skratta :D
Min mamma är kan vara extra söt ibland!

God bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0