Nu börjar det snart!

Ett riktigt ordentligt UNDERBART avsnitt av:


Big Brother 2011!!!! Ni missar väl inte det? Går på TV 11 varje vardag 22.00, TV 11 är föredetta TV 400, så det är ingen gratiskanal men testa att göra en kanalsökning, vissa boxar har den på frivisning till mitten av Mars eller gå in på elva.tv för att kolla hur ni gör :)

Känns som jag nyss gjorde världens säljreklam för TV 11! Men kom ihåg att ni inte klarar er utan en tidning, och den ni ska höra av er till är M I G ! så fixar jag ;)

Någon mer som är helt galen i Big Brother? Min favorit är redan värmlänningen, eller norrlänningen, vad han nu kom ifrån! Han är en ordentlig kille som ändå är en chillare på nåt sätt! Nedersta raden 3e bilden från höger.
Mitt störobjekt redan nu är tjejen på första raden nummer två från vänster, hon verkar lite elak och falsk av det man fick se av gårdagen, men jag kanske hinner ändra mig ;)

Och även om en deltagare säger att de alltid är glada, precis som jag ( ;) ), så tror jag att alla har sina dåliga dagar (talar ur egen erfarenhet haha) + att de ska bo tillsammans hur länge som helst, undra vem som hugger vem först! Sen finns det ju personer som man inte visar för att man är glad, för att man stör sig så sjukt mycket på dem! Men ingen kan ju vara lika perfekt i sinnet som mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0