Överlevt dagen!

Har inte rört eller smakat något som innehållt onödigt mycket socker i idag, första dagen ever? ;) haha...

Jessika och jag har haft en massa peptalk och motivirat varandra till en sundare livsstil. Jag ska som sagt vänja mig vid en sundare kost innan jag ger mig på träningen. Visste ni att sockerbegäret upptar efter ca 2 veckor utan det? Så om jag klarar det här i två veckor, blir jag otroligt stolt! Det gäller att stå emot alla frestelser och istället ta antingen en frukt istället eller någon grönsak, vilket tar bort sötsuget eftersom frukt ju innehåller fruktsocker :)

Inhandlade även idag hälsofil och krossade linfrön som jag ska äta till frukost imorgon, plus antingen 1 eller 2 knäckemackor med något gott pålägg på. Idag hade jag keso och skivad avokado på, gott va? :D Imorgon blir det nog bara avocado på :) För, för varje dag som går, så blir självförtoendet större. Om du sitter i samma sits som jag så tycker jag att du ska testa! :D


Drömfrukost?!

Ett annat bra tips som säkert alla redan vet är att istället för att ta någon onyttig macka på kvällen, så är det bättre att ta ett stort glas vatten och en kiwi till exempel, efter det behöver man inte må dåligt det minsta!

Morgondagen ska gå lika bra som idag :D

God bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0