Renovering!


Den lilla hallen, inte den vid den rätta ingången utan den som ligger vid min toalett :) Som ni säkert ser så är det fortfarande grejer kvar att göra där. Dörren kommer bytas ut, en röd ram sättas på den superfräscha tapeten för att bryta av mot det svarta och gråa...


Min mor har fallit för tassels-hysteriet! Jag tycker faktiskt också att det är väldigt fint! ;) Nu är den mer avklippt så den passar mer att hänga där, för när den hängde så långt ner som på bilden, så såg det lustigt ut. Den hänger perfekt på städskåpets dörr :D

Och nu, rummet där jag var väldigt delaktig och med i renoveringen :D

Det nya Tv-rummet! Det vi hade innan låg på övervåningen och där var det också sjukt fula GULA soffor, blä! De här röda sofforna är nog de skönaste sofforna jag någonsin suttit i! Bordet i mitten ska troligen lackas i svart färg för att matcha mer, det ska upp lite saker på väggarna och sådär, så det är inte heller riktigt klart, men det kommer :)


Framtida plats för en ny TV som troligen dyker upp nästa vecka :) Den kommer förståss att sitta uppmonterad på väggen och under den ska det vara nån snygg hylla på bredden som vi kommer förvara alla DVD och boxer i osv.. Kommer nog att bli sjukt snyggt!

Innan rummet blev i dessa snygga färger var det rosa och blommigt, hur fult som helst! Ändå var det förra året mamma och Roine tapetserade om i det haha, förstår inte vad de tänkte... Det som nu är TV-rum komemr bli ett gärstrum som också ska renoveras om framöver :D

Fint än så länge va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0