Reslutat av shopping

(Föör dyrt egentligen!)

Men det var ju saker jag ville ha och behöver ;)


Från vänster;
- 3 ansiktsmasker från Kicks
- Jätteliten sminkborste till ögonbrynen
- Ögonbryns-skugga (svindyr!)
- Leggins, man får aldrig nog av leopard ;)
- Body lotion Hello Kitty vaniljdoft
- Myrraolja (För bättre nagelband och snabbare växt)
- Nagelborttagningsmedel utan aceton från Depend, superviktigt!
- Vanligt basic nagellack, använder jag alltid för att bara piffa upp naglarna till en ljusare ton.
- Lim för nageldekorationer
- Klistermärksdekorationer till naglarna, de får funka tills jag köper riktiga pärlor.
- Svarta små söta rosetter till håret
- Bilstereo, yaaaaay!

Jag skulle egentligen införskaffat mig skor, men det fanns inga?! Eller jo, ett par som var dödens snygga på någon halvdyr affär, åh de var så fina!!! Exakt såna chaps som jag vill ha, men när priset är över 1000 kronor så få jag nöja mig med att dregla över dom :(

God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0