Seriously...

Är jag inte hetast i Sverige på den här bilden?


Synd att mitt andra snea ögat gömmer sig bakom mitt vackra hår, haha ;)

Nehe, nu till lite allvarligheter ;) Det känns som jag har ätit som en ko idag! Min underbara frukost innehållande hälsofilen och knäckemackorna, 2 frukter i skolan, en naturilett och en avokado till mellanmål hemma, och jag har inte ätit middag än!? Dock har det ju inte varit något onyttigt :)
Min söta klasskompis ska gå igenom en operation i magen om ett par månader, och hon ska de tre veckorna innan operationen bara äta 800 kalorier om dagen! gosh, ungefär 1200 kalorier för lite!
Svälta ihjäl typ!

Dagens framgång; Emma ville bjuda mig på godis men jag sa nej av ren reflex, tills jag sedan insåg att just det, jag ska ju inte ens äta godis, yaaaaay me!

Tänkte att jag skulle visa en bild på min fina frukost senare idag :)

God bless y'aaaaall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0