Sysssssstemkamera!

Tyvärr är den inte min, utan min brors. Jag blir väldigt sugen på att skaffa en, bilderna blir ju så sjukt bra och det är så roligt att knäppa bilder med en kamera som nästan klarar av vad som helst! Sen finns det objektiv som jag skulle kunna dö för att få. Men för att ens börja sukta efter olika objektiv så är det nog bra att ha en kamera till det först ;) Får vänta ett tag till...

Här är några bilder jag knäppte för skojs skull... Blir man inte hungrig när man ser den här bilden?

Inte jag i alla fall ;) Såg maten i stekpannan som ett bra objekt att fota på, och man kan verkligen se hur bra kameran är! Med en vanlig digitalkamera på såhär nära håll skulle allt bara bli ljust och konstigt, här får man verkligen med all glans från pappas äckliga uppvärmda pytt i panna som jag aktade mig ifrån ;)


Här kan jag inte skylla på något annat, jag var verkligen en ginger, och det finns värre bilder där håret verkligen lyser! Frågan är om klänningen var köpt i en affär eller om mamma hittade tyget i något dödsbo och sydde mig en? Hårfärgen har jag i alla fall fått från pappa, han var också rödhårig som liten ;) (Tur att min kropp är så smart och får sånt där tjaffs att växa bort)


Någon likhet? :D


Puffis chillar i soffan! Träligt att hennes ögon reflekteras av kamerablixten, men hon är vacker i alla fall ;)


Say whuuuuut?

Visst är det gulligt när hundar lägger huvudet på sné när de ska lyssna? :D

G O D  B L E S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0