Väcker minnen!

Som jag har letat efter den här lilla asken! Den tar mig direkt tillbaka till Sonisphere festival som ägde rum i Hultsfred för.. 2 år sen? Var där med Jessipessi och vi hade så kul!

Det är för övrigt hon som "invented" mitt lilla smeknamn som jag får höra med jämna mellanrum :D Tyckte det passade perfekt att skriva det på asken, så att jag aldrig skulle glömma vem jag var där med, och vart vi var :)

Igentligen skulle det kanske stått "dynamite" för att vara korrekt, men då passar det ju inte till mitt supervanliga namn ;) Jag tycker att det smeknamnet passar mig ganska bra faktiskt, jag har ju ganska svårt att sitta stilla, så man kan ju undra när jag sprängs, haha ;)

God bless y'all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0