Fullt ös medvetslös på frrrrrredag!?

Spenderade lite pengar idag också! Alltid är det nåt man behöver ;)


Börar fatta tycke för Baja Päron, det är ganska gott! Annars blev det det gamla vanliga :)

Köpte även lite andra nödvändigheter... Hittade ett superbt klipp!

Gick in till frisören för att köpa torrvax, som kostar 179 kronor, men den här gången, så fick man med både schampoo och hårinpackning för samma pris, hur bra?! Och min hårinpackning som precis har tagit slut ;) Underbart! schampoot och hårinpackningen luktar kokos, ännu bättre!
Praise LANZA

Något som också alltid går åt när man sitter vid skolbänken igen, är ju block, och för mig är faktiskt utseendet på blocken ganska viktiga, och det jag har i skolan nu, är bara fult och pinsamt, dessa är mycket roligare att skriva i ^^

Hur fina?!

Provet idag gick över förväntningarna! Och jag som trodde att jag inte skulle kunna nånting...
Behöver nog inte oroa mig för nåt IG i alla fall, och tur det, eftersom betygen för mig har blivit så otroligt viktiga, man vill ju vara stolt över att visa dom och känna att man fått något för bördan, och jag älskar att lära mig!

Dessvärre har vi ett nytt prov nästa onsdag igen, och då kommer det att handla om såna här godsaker!

Källa: http://www.reko.vgregion.se/sv/ReKo-Sjuharad/Lokala-vardprogram/Sarbehandling1/Vardprogram-personal/Kapitel-9-Venosa-bensar/
Euh! Vanligare än vad man tror dock!

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0