Hawaii?


________________________________________________________________


Satt precis innanför när jag faktiskt hörde all den här isen åka ner från taket, och lättskrämd som jag är så
hoppade jag till fullständigt och fick hjärtklappning. Men de som varit med om min extremt snabba reaktion
på saker och ting förstår säkert att jag skyddade mitt huvud med armarna trots att snöraset var utanför mina väggar,
 clever Dina som aldrig kommer dö!


Nådiga happytimes varje gång jag ser att mer och mer is smälter bort från grusgången.
Men våren är nog inte här på ett bra tag, blir nog snart kallt igen, men då får man låta det
kognitiva överta och tänka positivt, det går åt rätt håll nu! :)

God Bless ~*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0