Hmm..

Varför fick jag dåligt samvete när jag drack varm oboy imorse?
Jag har kommit in i en liten period just nu, som händer ibland när man känner att man vill leva upp till någon annans krav och se ut som alla andra. Hädanefter blir det inga onyttiga mackor med 100 kg smör på till frukost ;) har ätit i några dagar 2 knäckemackor med en massa gurka på, det mättar, är nyttigare och himla gott :) Tänkte köpa hem avocado också, det mättar ännu mer och är ännu godare! Kanske lite fil och linfrön i en tallrik också?

Men "kal" mjölk till frukost, nja, oboy är ju så gott! Får se hur jag gör imorrn, kanske kör på vatten ;)

Till knäckebröden har jag även idag ätit en kiwi, det är gott och ganska mättande. Tog en frukt i skolan och mår nästan dåligt över att tänka på godis och socker.. Håller väl i ett par dagar i alla fall ;)

God bless ME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0