Ikväll..

...blir det fest!
Det var längesen jag var på fest sist, nyår? Så det ska bli riktigt kul, är peppad :D

Fick dock reda på en tråkig nyhet av pappa precis, att hans farbror gick bort inatt, finaste Karl-Henning. En sån fin farbror som påminde så mycket om min egna pappa och som säkerligen var väldigt lik min farfar som jag aldrig fick träffa...
Det känns nästan skönt att jag inte har så bra kontakt med pappas sida av släkten, för då blir man inte lika ledsen som man hade blivit om jag verkligen kände Karl-Henning. Men det är i såna här tider man ska hålla ihop! ♥
Stackars hans fru, stackars hans barn, stackars hans barnbarn som inte längre får ta del av hans fina personlighet som var så säregen och fin.
Senaste gången jag såg Karl-Henning var när jag och pappa besökte han och hans fru. Han var sängliggande på grund av antingen venösa eller arteriella sår på båda benen som aldrig ville läka... Han var lite borta men hade fortfarande kvar sitt sinne för humor och alltid kom det något roligt ur hans mun utan att han tänkte på det ♥
Finaste finaste Karl-Henning, vila i frid, där uppe kommer det bli bra, du får träffa din son igen, och din bror, min farfar.



*~God Bless~*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0