Klirr i kassan och psykisk tvångsvård!

Jobbade igår, gick huuuuur bra som helst! nu när vi har fått datorer att sitta vid och en enkel knapp att trycka på för att ringa upp någon så är det otroligt peppande! Man hinner med så ofantligt många samtal till kunder och jag längtar till nästa pass! Igår fick jag sålt på 7 prenumerationer på tidningen Växjöbladet och blev sjukt taggad av att vi var så många som jobbade igår + att vi har en suverän coach som hjälper till väldigt mycket, happy!
Nog om den delen av mitt liv som svävar på moln just nu ^^

Anledningen till att jag skrev psykisk tvångsvård beror på att vi idag hade en presentation om det framför klassen, jag och Emma alltså, jag tyckte att vi gjorde väldigt bra ifrån oss! Vi presenterade psykiatrins lagar och pratade om vad öppen och sluten vård igentligen innebär. Läste att man faktiskt får spänna fast en person med bälten och spännen om personen utgör skada mot sig själv eller andra, vilket på något sätt peppade mig till att verkligen jobba med sånt här, kanske njuter av att se andra må dåligt? haha...


Source: http://www.skick.se/2009/11/rum-att-rora-sig-inom-den-gyllene.html
Hur långt tror du det måste gå innan man sätts i en sån här?
__________________________________________________________________________

I helgen måste jag skriva en läxa... Kom på att jag inte har word på min dator, och kunde då inte göra läxan tidigare som ska vara inlämnad på måndag. Vi ska skriva ett brev om vår kultur till någon som inte vet vad vi i sverige har för kultur, kan bli ganska kul, om man inte krånglar till det för mycket. Man vill ju göra ett så bra första intryck som möjligt på första läxan, speciellt när vi har en ny lärare i det ämnet! Men det ska nog gå bra.
Word får jag troligen fixat på datorn idag :)
Imorgon lördag åker jag troligen ut till min pappa, för nu vill jag spela mina nya Sims-spel!!! :)

G O D  B L E S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0