Lång dag!

Har idag kommit hem efter att ha befunnit mig i Hallstahammar, en bit från Västerås, 29 mil från Vimmerby! Där hälsade jag och min bror på hans flickväns familj. De är verkligen supertrevliga men bilfärden var lång.

Är lite småtrött, men hoppas på att den lilla körven till Jessika ska höra av sig om att hon har kommit hem från Italia :'D Vi har inte träffats  på hela mitt jullov, och jag har tyckt att det har varit triiiiist as hell utan henne! Om inte annat far jag till henna imorgon :)

Vet ni vad jag precis hittade förresten? Jag har länge velat ha ett halsband som ser ut som en munk, som är stoooor! med en lång kedja. Och jag har hittat en! En tjej från bilddagboken faktiskt som gör en massa egna smycken av en slags lera. Gav henne en beskrivning och min adress, min beskrivning låter såhär;
Det jag önskar mig är en munk, storleksmässigt runt 4 cm åt alla håll.
Ett ljust "bröd", eller vad man säger, men en ljusrosa, typ babyrosa glasyr på och vitt sånt där "avlångt" strössel på som du har haft på dina andra små munkar. Och så det lilla fästet på så jag bara kan köpa en egen tom kedja till det, skulle vara supergreit!



Och hon menar på att man kan bestämma helt själv vad man önskar sig, hur bra?! Dessutom är det ett helt underbart pris: 60kr + frakt på ungefär 10 kronor. Billigare än att gå till en smyckesaffär som till exempel Glitter, där det inte ens finns såna halsband. Blev superglad! Nu blir det bara att vänta på att det ska dyka ner i brevlådan :) Om någon har lust att köpa något av henne eller bara checka in alla smycken hon gjort (massor) så kan ni besöka henne på EnHalvHest, på bilddagboken. Ska nog köpa mig ett mobilsmycke av henne någon gång också.

God Bless


Kommentarer
Postat av: Dina

hejsan fin blogg^^ diggar ditt namn heter också Dina haha:D♥

2011-01-12 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0