Något som ramlade ner i postlådan idag!

Åh, jag ska spela, som en idiot!


Hur kul!

Har även köpt en ny liten hello kitty-thingy! Kallar den för tennis-kitty, söt va?


Imorgon har vi ett litet föredrag för klassen, eller vad man ska säga, en presentation! Jag och Emma ska prata om lagar inom psykiatrisk tvångsvård, I know, det låter kanske inte superkul att prata om lagarna, men jag lärde mig faktiskt mycket. Vi använde oss av Powerpoint och det blev riktigt bra :)
Fick reda på att det inte behövs jättemycket för att få spänna fast en person med bälten och spännen i en sån där säng, och såg fram emot mitt förhoppningsvis kommande yrke, haha ;)

Ikväll blir det att jobba i några timmar, det har börjats sälja bredband där nere nu också, men bara till företag som tur är, man vet ju hur mycket folk hatar telefonförsäljare liksom ;) Nu kommer jag sitta framför en dator med ett headset och prata i telefonen istället för en hederlig gammal telefon, och vi dessutom satt och strök namnen på listor, tur att tekniken nådde min arbetsplats! Happy :D

Har också fått ett litet "minisälj" på fritiden då jag hörde min lärare börja bladdra om att han har Västervikstidningen?!?!? Dumheter, jag ska nog få han på andra tankar, det är ju Västerviksposten man ska ha, såklart! ;) Så det blir att ringa han ikväll på jobbet och packa på'n några månaders prenumeration, haha!

God Bless!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0