Nails!

Åh, jag tycker det rså kul att fixa med naglarna... Här är det senaste nagellacket jag köpte, liten smal pensel som man kan skapa konst med ;) Man ser inte så jättebra på bilden men det är riktigt fint! Använder alltid ett jusare underlack för att göra naglarna lite ljusare i nyansen och ett bra topplack så det varar i 2-3 dagar tills jag målar om naglarna i något annat coolt ;)


Köpte det guldigfärgade nagellacket på lindex, kostade runt 40-50 kronor tror jag. Det fanns också i alndra färger såsom silver och svart. Ska köpa ett silvrigt tror jag, fräscht! :D

Igår började jag träna till mitt prov jag har på onsdag, som handlar om diabetes och sårvård. Sammanställde all information till klockan 3 inatt ;) Här kör vi all in på skolan!! Här är en liten liten del av det jag ska kunna, som jag har målat en bild till så det blir roligare att lära sig ;)


Fin va? haha ;)

Har alltid min lilla ängel Jessika till hjälp inför proven. Hon förhör mig om och om igen och där är det inget slappt som gäller, säger hon att nu läser du, då gör man det! Maktkvinna haha... Många VG:n med hjälp av henne ♥

God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0