Nails!


Ganska fränt ändå? enkelt och stilrent.

Älskar att pyssla med naglarna. Det finaste är fransk manikyr enligt mitt tycke. Men de ska nog få växa tills nästa helg innan jag gör en sån ;)

Hoppas ni hittills har haft en rolig helg! Min kväll igår började lite segt, men sen blev det roligare och roligare. Josefin var packad till topp när jag körde ner dom till Chaplin (fd Harrys), och ramlade till och med i en snövall, haha ;) Hade roligt åt Sandras nästäppa och dialekt, vi hann till och med diskutera polyper ;)
Här kommer förresten en förklaring till vad polyper är, som är benägna i min lilla näsa! Till de som tror att alla har polyper, haha ;)
En polyp är en onormal vävnadstillväxt utgående från en slemhinna. Polyper kan förekomma i näsan, tjocktarmen, urinblåsan och alla andra organ i kroppen som har en slemhinneyta. Är en polyp neoplastisk så kan den vara elakartad, malign. Om polypen ej är neoplastisk kan den däremot inte vara elakartad. Ordet neoplasi i sig betyder "nybildning av vävnad."
nästäppa och nedsatt luktsinne.
Inte så konstigt att luften bara strömmar ut från min ena näsborre haha
Rösten får en nasal klang vilket omgivningen tolkar som en långvarig förkylning.
Där fick ni så ni teg, haha :D

Naw...


God bless y'all ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0