Presenten!!!

Hur UNDERBAR?!



Innehåller; Duschgel, vilket jag helt i extas smorde in mina händer med i tron om att det var lotion, haha... ett sött litet mobilsmycke - toppenbra eftersom min andra lilla sån har gått sönder! En magic towel som blir stor när man blöter den under vatten, lypsyl - smells AWESOME! och en fin fin tvål som jag ska använda välsigt mycket, så jag får ut själva dockan ur den ;)

Måste berätta en ful sak som hände då jag precis lämnade arbetet. Ni vet att överallt på gatorna så ligger det ett 982349829483 meter tjockt lager med smågrus, jag tänkte att jag skulle ta ett snyggt steg över en isplätt och framför den låg där en massa grus, självklart åker benet fram så jag satt där i en ställning som när man friar till någon! Hoppade upp och gick iväg som om inget skulle hänt, som man alltid gör när något pinsamt händer, eller hur?! Efter några meter insåg jag hur ont jag fick på fingret och mitt knä, helt upprivet, haha!
Dagens big-mistake!

Jag får inte somna tidigt ikväll, ska skjutsa hem pappa från stan som varit ända uppe i Linköping och tittat på handboll, han fick tydligen sitta i vippen och dessutom äta mat! typiskt företagsförmåner ;) Så jag blir där inatt, och tänker offra attinte duscha imorgon på morgonen, eftersom jag måste gå upp så tidigt, äcklig jag är va? ;)

Känner ett lyckorus i kroppen nästan hela tiden, varför? ^^

God bless


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jätte söta grejer ju! :) Sen skrattade jag lite åt ditt missöde med hehe, men endast för det alltid är så kul när sånt där händer :P trots mindre skador!

2011-01-20 @ 22:47:01
URL: http://natalieebertilsson.blogg.se/
Postat av: Dina

Ja visst är dom! :) Haha ja det var kul, nästan lika kul som kinesen på restaurangen ;) haha :D

2011-01-20 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0