Proud me -

Måste säga att min header är jävligt snygg. Jag har nog förresten inte gjort någon vidare förklaring till den? Bakgrundbilden är i alla fall en bild jag tog på sjön Möckeln som ligger utanför Tuna där vi har vår båt, solen låg på men himlen var fortfarande lite mörk efter ett regnfall. Ja, och de andra bilderna kan ni säkert lista ut vad de ska föreställa, om inte så är det jag och en av mina första cupcakes jag bakade, satte lite prägel på det hela va? HUH?

har spelat sims i två dagar nu, har ni förresten rört på era slöa kroppar och känt på de underbara plusgraderna? Jag älskart. När vägen är blöt och snöfri får jag vårkänslor, inte långt kvar nu!


Skulle skrika av glädje om jag såg ett gäng sånahära, som den "ta på situation"´s-människa jag är.

Väntar fortfarande på mitt munkhalsband förresten, dyker nog upp snart.

God bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0