Var det bättre förr?

På olika sätt tycker jag. Mitt självförtroende var ganska bra på den tiden, när jag gick i nian. Och vilken frihet man hade, minns ni? Inget ansvar what so ever, och man var lyckligast i världen om man fick tillfälle då mamma skulle åka bort över natten så man fick vara ensam och sitta uppe till klockan 6 på morgonen. Tiden jag saknar mest är nog högstadiet, vi hade så grymt roligt, vårt lilla "gäng" ^^


När det här fotot togs gick Elin och jag i nian, 9B. Är vi inte små och söta? Synd jag inte visste vad ordet frisör betydde på den tiden, haha.


14 år på det här fotot, haha, det är ganska terrible! Sveriget-shirt? HALLÅ?! Playboyhalsband? HALLÅ?! Jag minns att jag fick det av en kille, väldigt romantiskt, haha! Men jag önskar ändå att jag kunde spola tillbaka tiden och ta vara på den där kroppen, inga dubbelhakor där inte! :O
Tyvärr har jag inte fler bilder, har väl lånat skivor av Elin 100 gånger med underbara gamla bilder, men alltid händer det något med datorn eller så byter man... Men hade några på datorn..


Ja, jag VILL skruva tillbaka tiden! Fast grejen var att jag hade värdelöst självförtroende gällande kroppen då också, när jag igentligen borde gått runt i bara trosor och stolt visat upp mig! haha




Trots tandställningen och det icke-flygande håret, så älskar jag den här bilden! Den är tagen på Öland när jag var där med mina vänner.


Superfräsch, kommer nog aldrig skaffa mörkt hår igen!


Fast på det här grymma fotot var det visst snyggt, men då var jag ju snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0