Vilken liten sate!

Jag vet inte om ni var med i svängarna på facebook igår? Jag satte i alla fall igång internet som vanligt igår morse när jag vaknade och såg ett eget statusmeddelande från mig där det stod en ful sak som jag aldrig skulle få för mig att skriva! Den som uppenbarligen tagit sig in på mitt konto på ett eller annat sätt hade också bytt ut min profilbild mot en sån här äcklig hund :(


Ser ni vilket monster? stackars hund, mår dåligt av att se den! :(

Som tur var kunde jag och jessika över telefonen klura ut hur jag skulle få tillbaka kontot så nu kan ju personen försöka göra samma sak igen, haha ;) Sån tur att det statusmeddelandet inte var kvar i mer än ungefär 40 minuter! Hade varit hemskt om jag hade kommit hem sent på kvällen utan att ha sett det där inlägget...

God bless


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Missa inte Nyhet på The Edge!



Du tipsar - Jag länkar



Har du nåt inlägg du vill visa upp så är detta chansen. Just nu är det några i kö, men jag är snart ifatt igen.



Får passa på att önska dig en riktigt härlig dag!

2011-01-25 @ 09:38:27
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0