Colour makes us happy.

Tänk vilken glädje lite nagellack kan tillföra i vardagen?


Svårt att få en bra tydlig bild själv, man får vrida handen bäst det går ;)
Blev ganska nöjd idag :D
Här har jag även använt mina nya stickers till naglarna, riktigt fina med lite fjärilar, blommor och glitter, just the way I like it ;)
Nu måste jag låta dom små liven få växa ifred, de är riktigt korta och fula nu :(

En del av min lilla kollektion ;) Saknar mörklila dock... Har en hel kruka full med en massa nagellack, och jag använder alla sorter vid olika tillfällen, speciellt idag! Tycker det är bra att ha nagelack så ofta, så man tränar upp det kreativa ;) Och bara något snyggt nagellack piffar verkligen upp en, folk ser det men kanske inte alltid kommenterar det.

Mer färg åt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0