Happy!

Hej små fisar ^^

Just nu är jag extra lycklig, vet ni varför?

Jag har en stereo till bilen inkopplad och den är i funktion! :D Har även ganska feta högtalare som är tillfälliga till jag får in mitt riktiga slutsteg ;) Ford Fiesta goes P.I.M.P! Slira in på skolans parkering med det där ljudet, haha ;)

Något som också var väldigt kul... Vi skulle titta på stereon inne när vi fikade, och vad insåg vi?! Det finns inget intag för CD-skivor i den! Haha! Min reaktion bara, VA? Men sen, fasen, det gör absolut ingenting eftersom det finns USB-intag i den och det är mycket bekvämare än en massa skivor som ligger och skräpar i bilen, eller hur? Så det är bara en fördel :) Men radio finns haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0