NailART

Åh, jag har fått så mycket inspiration från youtube idag!!!
När mina naglar vuxit ut och jag har införskaffat allt jag behöver ska jag ägna mycket tid åt naglarna, det är något jag aldrig tröttnar på eftersom jag tycker man ska lägga tid på smågrejer som gör att man blir fin, tycker inte ni också det?

Så ett tag framåt så får det bli lite egen tråkig nageldekoration utan några glittriga stenar... Men snart kommer det ;) Finns så många bra verktyg nu också som gör att man har tusen fler möjligheter när det kommer till naglarna ^^


Stupid, stupid digitalkamera! Saknar brorsans systemkamera :( Längtar till den dagen då jag kan köpa en egen!


Helt suddigt... Personligen tycker jag naglarna ser mycket finare ut i verkligheten, då ser man ju hur de riktigt glänser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0