Nyshoppat!

Jag var i Västervik för ett par dagar sedan, hittade bland annat det här :)



Allt på den här bilden är inte köpt. Malibu-flaskan, armbanden och Hello Kitty ringen fick jag av Sandra och hennes familj som tack för att jag var hundvakt, superfina grejer ^^
Malibun blir nog uppdrucken på fredag ;) Någon som har något tips på en god blandning till den sorten av rom?

Skorna var ett MÅSTE HA köp, eftersom alla mina andra skor (ALLA) är trasiga på ett eller annat sätt. Men jag älskar vita skor, det är sjukt fräscht, eller hur?! Synd att Fred Perry-skorna kostade 800 :( Får rita dit en egen krans på "vansen" haha ;) Den rosa lilla bollen till nyckelknippa har jag faktiskt tillverkat själv, duktigt va? Det är egentligen en studsboll men man kunde göra egna nyckelringar också. Var ju barnvakt i helgen så vi satt och gjorde studsbollar tillsammans ^^


Kommentarer
Postat av: hanna

malibu ska självklart blandas med cocosjuice dina!!

2011-03-29 @ 22:34:11
URL: http://hannaajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0