OjdÅ.

Jag har visst fått lite så kallad "blogg-torka", har inget att skriva om... Men imorgon åker jag ut till Södra Vi! :D Ska vara hundvakt i det underbara lilla samhället en hel vecka åt familjen Zejlon! Ser fram emot det ;) Ska även ta hand om deras sköldpadda Tilda och deras 98746239235899 akvariefiskar ;) Då kommer det självklart bli endel bilder på Nelliepruppen ^_^

Förutom att jag får ta hand om en hund alldeles själv, så får jag ju även hela deras lägenhet för mig själv! Så det blir som att flytta hemifrån igen, hur underbart?! Men jag tror att en vecka räcker, sen får jag nog hemlängtan igen ♥

Ska dit redan vid halv fem på eftermiddagen, kan inte tiden gå lite fortare?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0