Sunny-times!

Äntligen har solen tittat fram, och den värmer så skönt i ansiktet! Jag älskar att bara stå mot solen, blunda och låta strålarna värma upp mig, speciellt ansiktet ^^

 
Superfint på himlen! :D

Och snart smälter förhoppningsvis det här...

Då blir gräset grönt och utemöblerna kommer fram!
Något jag tycker speciellt tycker om på sommaren är tidiga mornar, sådär runt 7-halv 8 tiden, då kan man gå ut i en lätt tröja och känna en frisk luft och en sol som är påväg upp, hur skönt?!

Vid den här tiden på året Förra året var ju jag i Norge och jobbade... Där kom våren lite senare och det regnade ganska mycket, Bergen är ju trots allt Europas regningaste stad. Men våren där var också härlig, man kunde gå med sina solbrillor på huvudet, se när knopparna och blommorna började komma. Jag vet att jag så gärna ville att den stora busken precis utanför mitt fönster skulle bli grön och få blommor innan vi åkte hem, och det fick den ♥
Jag kikade på busken varje dag från och med att jag såg den första knoppen och Hanna och jag gissade på om den verkligen skulle hinna slå ut innan den tidiga dagen i maj då vi åkte hem ^^

Nu är det så skönt att få uppleva våren i Sverige istället, hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0