Vad gjorde ni igår?

Själv åt jag semlor ;)



Vi hade nämligen ett par grannar på besök som brukar komma nångång ibland, de är verkligen supertrevliga! Dessutom så har de en dotter också, men hon är bara 13, men sååå söt!

Vi bjöd också på välkomstdrinkar, för de "vuxna", (som uteslöt mig och Julia eftersom jag skulle ut och köra senare) innehållande hallonsoda och jägermeister, det ska tydligen vara supergott, men jag vet inte... Är det det?
Jag kände mig i alla fall som ett barn igen när jag fick hallonsoda med sugrör.. haha
Det är också den familjen som jag har varit hundvakt åt nån gång, en liten ljushårig sak ^_^



Senare på kvällen ställde jag upp som fyllechaffis, man får ju ta alla tillfällen i akt att få bilen tankad när man är out of cash ;)

Jag igår

Fick till håret ganska stort och hade självklart på mig min earcuff ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0